versterk je werkgeversmerk

jobsite

Wil je weten waar er kansen liggen voor je organisatie?

Werknemers binden en boeien

Bij het werven van nieuwe medewerkers heb jij één doel: jezelf als organisatie en werkgever ‘verkopen’ om nieuwe collega’s aan te trekken. Een jobsite is een belangrijk middel om dat doel te bereiken. Op die website zet jij je vacatures, kernwaarden, collega’s en cultuur in de kijker. Het is je digitale uithangbord.

KWALITATIEVE SOLLICIATIES GEGARANDEERD

De voordelen van een jobsite zijn niet op één hand te tellen. Om te beginnen creëer je een onderscheidend vermogen ten opzichte van je concurrenten met focus op je employer brand. Ook zorg je voor een optimale candidate journey voor toekomstige collega’s. Zorg voor een goede jobsite en schakel Primatch HR Groep in. We denken van A tot Z met je mee en faciliteren het volledige proces.

DE VOORDELEN

WAAROM KIEZEN VOOR EEN
jobSITE?

Een website gericht op arbeidsmarktcommunicatie is het ideale middel om je werkgeversmerk te versterken. 

 

  • verlengstuk van je bedrijfswebsite;
  • visitekaartje voor potentiële medewerkers;
  • ruimte voor storytelling en waardevolle inhoud;
  • betere herkenning op zoekmachines en jobboards;
  • transparante en betrouwbare statistieken.

websites

ATS-koppelingen

fotoshoots

jaar ervaring

KLANTCASES WERKEN-BIJ SITE

Berry Promens is een van de grootste werkgevers in de omgeving, maar had weinig tot geen naamsbekendheid. Het gezamenlijke doel werd een combinatie van het opzetten van een jobwebsite en het efficiënter maken van het werving- en selectieproces.
SWZ Zorg werkte al langere tijd met Primatch Partner Marco van de Vliet om missende ‘handjes’ op te vangen. Als interim recruitment consultant raadde hij aan om de aanpak van het volledige werving- en selectietraject te herzien, met een focus op employer branding.

Wij toveren geen kandidaat uit onze hoge hoed, maar wij ondersteunen je om de juiste personen op de juiste manier te bereiken, te werven, te beoordelen en te selecteren.