focus op het reKRUTERINGSproces
klantcase berry promens
Een persoonlijke, frisse werken-bij site én een gestroomlijnd reKRUTERINGSproces.
Meer naamsbekendheid, meer sollicitanten
Berry Promens is een van de grootste werkgevers in de omgeving, maar had weinig tot geen naamsbekendheid. Welke stappen kan je zetten om je naamsbekendheid op de arbeidsmarkt te vergroten? Berry Promens schakelde Primatch in. Tijdens de gesprekken met onze consultants bleek dat er ook nog veel te winnen was in het rekruteringsproces. Daarom werd het gezamenlijke doel een combinatie van het opzetten van een werken-bij website en het efficiënter inrichten van het werving- en selectieproces.
Werken-bij website 2.0
We gingen om tafel met de HR-afdeling om de eisen en wensen voor de werken-bij site in kaart te brengen. De corporate huisstijl, een persoonlijke uitstraling en een fris design waren belangrijk. Met dat in het achterhoofd staken we www.werkenbijberrypromens.nl in een nieuw jasje. Om de juiste beleving te creëren lieten we een fotograaf nieuw beeldmateriaal maken van het eigen personeel. Persoonlijker wordt het niet! Om het recruitmentproces te verbeteren, richtten we samen met de HR-afdeling rekruteringssoftware TOOL2MATCH in. Deze software koppelden we aan de jobsite. Zo heeft Berry Promens alle gegevens op één plek.
Toename van sollicitaties
- 46 nieuwe foto’s
- 30 dagen gemiddeld aan invultijd
- 6612 views eerste maand
- 50% meer sollicitaties
“Een prima match met Primatch, korte lijnen, snelle en heldere communicatie met een mooi eindresultaat.”
Meer lezen?
Met gerichte, slimme jobmarketing zet je de juiste media en middelen in om passende kandidaten te bereiken. Dat levert je niet alleen meer, maar vooral kwalitatieve sollicitaties op.